Welk WordPress thema is het beste? En welke zal ik dan gebruiken?

Ik ben Judith Bierhuizen — Day Dreamer & Night Thinker — en ik maak websites voor Go-Getters en Dream Fetchers. Ik ben WordPress, Avada, WooCommerce, Wishlist member en MailChimp expert en als geboren creatieveling met oneindig veel ideeën + enthousiasme doe ik niets liever dan jou ondersteunen, motiveren + inspireren tijdens het zelf, samen of door mij laten maken van je website.

Ik vind het heerlijk om je te begeleiden, inzichten te delen en jou de beste online presentatie te geven. Ik hou ervan om mijn kennis heel specifiek met je te delen en in te spelen op wat jij nu precies hebt om het beste uit je website te halen.

Ik wil het vandaag hebben over het belang van een goed WordPress Thema — en waarom je met minder geen genoegen moet nemen.

Ik merk dat ondernemers denken geld te besparen door met een gratis website thema te gaan werken. Dat snap ik, omdat elke kostenpost, vooral aan het begin van het ondernemerschap, een kostenpost te veel is.

Maar, waar onvoldoende bij stil wordt gestaan, is dat een goed website thema cruciaal is voor het optimaal reilen en zeilen van een website. En dat het optimaal reilen en zeilen van een website een belangrijk onderdeel is van een bedrijf.

Wat velen ook niet weten is dat een goed website thema helemaal niet zo mega duur hoeft te zijn. We hebben het over €60 éénmalig. Dus dat breekt de bank niet. Een avondje stappen kost meer.

En die €60 is zo’n ont-zet-tend be-lang-rijke investering dat je die er al uit hebt zodra je met je website aan de slag gaat.

Een gratis thema is tegenwoordig best wel uitgebreid en is ook leuk voor 5 minuten. Gewoon omdat het gratis is, anderen ook met een gratis thema werken en omdat je “toch niet zo’n grote website nodig hebt”.

Maar, laten we eerlijk zijn… een goed thema waar je op kan rekenen is nóg leuker. Het geeft je wat je nodig hebt, niet alleen nu, maar ook in de toekomst en is dan ook een ondersteuning voor de levensduur van je website en je bedrijf.

Avada thema

Ik werk zelf nooit met een gratis thema. Nooit. Ik pieker er niet over. Ik werk ook niet met een klant mits hij/zij wil investeren in een thema wat er toe doet en waar we op kunnen rekenen, nu en in de toekomst.

Mijn thema van voorkeur is Avada en het is, voor al mijn klanten, de beste investering van €60 geweest. Nu heb ik er veel over te vertellen en dat doe ik dan ook uitgebreid in mijn podcast. Het is een oudje (ach, wat is oud… een paar maanden, toen ik nog wat stroef was met podcasten), maar de info is waardevol.

Laat je lekker inspireren en kom ook daadwerkelijk in actie.

Als jij je website wilt maken (of een gedateerde website die je wilt vervangen, dan hoop ik je te overtuigen om geen concessies te maken en om vanaf dag 1 je website goed op te zetten.

Ik ga het hier bij laten. Tot de volgende blog + podcast. En wil jij je website zelf maken, dan nodig je van harte uit om te kijken of mijn webbouw programma, MOVE & SHAKE wat voor je is. Dan maak jij in 6 weken — samen met mij — jouw website van A-Z met alles erop en eraan — op afstand!

Fijne dag verder!

From today onI am Your Person