Een föhn van een specifiek merk. Dat is wat ik al heel lang wilde.
400 hele euro’s maar de investering waard. Ik heb krullen en die verzorg ik goed. Ik besteed met plezier een klein vermogen aan haarproducten en daar hoort een top kwaliteit föhn bij.
Als enorme verrassing kreeg ik dié föhn voor mijn verjaardag van Chris!!!!
Holy sjips! Bofkont! Super gaaf ding â en ik had nog nĂ©t geen zijde handschoenen aangetrokken om h’m vast te houden zo mooi en spectaculair dat ding was. Zelfs de doos waarin die kwam was mooi!
Ik kon natuurlijk niet wachten h’m te gebruiken. Dus toen het ein-de-lijk weer tijd was om mijn haar te wassen â bij mij altijd een heel ritueel â stond ik te springen dit föhn sieraad met de veelbelovende diffuser te gebruiken.
Chris de deur uit gebonjourd en hup… haar wassen, maskertje erbij… heerlijk.
Na mijn ritueel in de douche en het liefdevol aanbrengen van de producten, pak ik de föhn â ik zet h’m aan en… jeeeeeemig … wat een takke herrie!
đ±
Ik had het idee dat ik een bladblazer op mijn haar zette â en ja, dit was de laagste stand â Ă©n er zat een enorme hoge fluit toon bij.
Ik dacht dat ik gek werd.
Ik werd er helemaal onwel van. Dit ding kost 400 ballen en ik moest er â nu al â niet aan denken dit wekelijks te gebruiken.
đČ
Ik heb het de wasbeurt erna weer geprobeerd. En ik heb Ă©cht m’n best gedaan maar het was niet uit te houden.
Handleiding er ook nog maar eens bijgenomen â aanbevolen YouTube video’s bekeken â want tja, wellicht deed ik wat ‘fout’.
đą
Ik wist eigenlijk niet goed wat ik er mee aan moest. Dit is toch dé föhn met dé meest spectaculaire diffuser?! Deze zou mijn haar naar the next level brengen? Deze was het toch!
Het kan toch niet zo zijn dat ik h’m niet fijn vind?
đ
Maar ik kon het gewoon niet uithouden met dat ding.
Halverwege het föhnen pakte ik mij oude 12-jarige wrak er weer bij en was ik helemaal opgelucht.
Wat nu?!
Want dit ging h’m niet worden.
Flink verdrietig het verhaal aan Chris verteld. Na wat ge-trut en ge-maar het ding teruggestuurd en naar een ander model gaan kijken.
Althans, Chris ging naar een ander model kijken. Ik heb een lichte schurft aan winkelen, dus het shoppen wordt bij JBW â HQ gedaan door de heer des huizes.
Ik kan het nog net opbrengen om appie wekelijks langs te laten komen, maar daar is ook alles mee gezegd.
Maar goed, zo gezegd, zo gedaan.
Chris heeft zich suf ge-googled en ik kreeg de keuze uit 3 zorgvuldig geselecteerde modellen.
En nu heb ik een fantastische föhn waar ik dolgelukkig mee ben.
Hij is super stijlvol en sexy looking, is lichtgewicht, heeft een mega fijne diffuser, een hele zachte droog stand en is â voor een föhn â vrij aangenaam voor de oren.
Helemaal happy vanaf het eerste moment!
Weet je wat het was.
Ik voelde me helemaal niet fabulous met föhn nr. 1. Hij was zo luid en die hoge fluittoon ging door merg en been. Het gaf me zoveel onrust dat ik me eigenlijk heel ongelukkig en zelfs goedkoop voelde.
Ik ‘vond’ in eerste instantie dat ik het maar moest accepteren omdat het een top merk is â en ik h’m zo nodig moest hebben.
Maar wat ben ik blij dat ik ervoor heb gekozen om er niet mee te blijven zitten. Want nu voel ik me echt gewoon lekker en fabulous als ik mijn haar föhn. Want hoe dan ook, haar is toch een ding en die föhn gebruik ik elke dag.
âIf it doesn’t make you feel fabulous. Don’t do it, don’t buy it, don’t keep it.â – unknown.
En dat geldt natuurlijk niet alleen voor een föhn â dat geldt ook voor hetgeen je in je business gebruikt. Denk maar eens aan alles wat je met regelmaat gebruikt maar wat jou eigenlijk niet voldoende ondersteunt en wat niet optimaal voor je werkt.
En als het niet voor je werkt gebruik je het niet en heb je er geen bal aan.
Dan heb je er alleen maar irritatie en onrust van en voel je je zelfs een beetje goedkoop.
đ Zoals die website waar je al zolang tegenaan zit te hikken en vindt dat je die zelf maar in elkaar moet flansen omdat je toch niet zoveel nodig hebt, iĂ©dereen het zelf doet en iĂ©dereen zegt dat het een makkie is om je website zelf te bouwen’.
đ Of, die website die je al hebt maar die helemaal niet goed functioneert, die niet is zoals jij bent, die jou niet goed representeert en waar je zelf helemaal niks mee kan.
It doesn’t make you feel fabulousâŠ
âŠat all.
En als je je er niet fabulous bij voelt, schaam je je er wellicht zelfs voor, en zal je je website ook nooit echt voluit promoten.
Dan doe je er niets mee⊠en dan heb je er ook geen reet aan.
đ€© Investeer in een website waar je trots op kunt zijn, die klanten aantrekt en converteert en die jij zelf ook kunt aanpassen en veranderen â zodat je mee kunt gaan met veranderingen en nieuwe online mogelijkheden.
đ€© Investeer in een website die jou en jouw bedrijf goed en mooi representeert en die jou geeft wat jij als ondernemer nodig hebt.
Want dat kan namelijk gewoon. Dat is eigenlijk helemaal niet moeilijk.
Maar ja, je moet er wel wat aan doen. En als je ermee blijft zitten, gebeurt er niks en veranderd er niks.
Ik wil je dolgraag helpen de super mooie website te bouwen die bij jou past en die jou écht vooruit gaat helpen.
De website die FABULOUS is… net als JIJ!
Niet zo’n halfbakken website-je wat een beetje lauwtjes op het internet staat. Maar een sexy, krachtige en persoonlijke website die jou en jouw ondernemerschap ondersteunt.
Niet alleen nu maar ook in de toekomst.
Ik nodig je van harte uit voor Move & Shake. Mijn webbouw traject waarin wij samen jouw fabulous website bouwen.
Een website waar je (wél) trots op kunt zijn, die (wél) klanten aantrekt en (wél) converteert en die je (wél) zelf kunt onderhouden. Een website waarmee je jouw bedrijf (wél) op internet kan laten zien.
Move & Shake vind je hier en je kunt je daar ook aanmelden.
Ik kijk naar je uit.
With much đ,